fbpx

#ADVERTENTIES

Digitale campagnes

Online reclame voeren met duidelijke meetbare resultaten? Dat is wat wij doen. Wij creëren en beheren jouw campagnes op meet met focus op resultaat.

Waarom zou jij campagne voeren?

Campagne voeren doe je wanneer je een bepaalde boodschap naar buiten wilt brengen. Dit kan gaan van algemene naamsbekendheid tot effectieve verkoop genereren of zelfs het promoten van één evenement. Hiervoor moet jij dus de juiste mensen bereiken die nut hebben aan jouw bericht.

 

Hoe voeren wij die campagnes?

Aan de hand van uw noden wordt bepaald via welke kanalen de campagnes het best worden opgesteld. Denk hier vooral aan Facebook, Instagram, Google, Pinterest, etc.

Om deze campagnes op professionele wijze op te bouwen en het beste resultaat te genereren, creëren wij deze campagne op basis van jouw datagegevens, een creatieve insteek, doelgroep inzichten en een op maat bedachte strategie voor jouw doelstelling. 

 

Bekijk alvast één van onze case studies!

Hoe wij te werk gaan

Stap 1

Wat is het doel?

Wij gaan eerst samen met jou kijken wat er nu net bereikt moet worden. Een one-fits-all approach is onbestaand en daarom zien wij er persoonlijk op toe dat er met de juiste ingesteldheid en middelen wordt vertrokken om campagne doelstellingen voorop te stellen.

Stap 2

Strategie

Wanneer de doelstellingen zijn bepaald gaan wij aan de slag en plannen wij een strategie uit om de campagnes succesvol te laten verlopen. Hier houden wij rekening met alle technische elementen en volgens de regels der kunst.

Stap 3

Creatie

Het plan ligt klaar? Go! Wij starten met de bouw van jouw campagne, voorzien de nodige content indien nodig en zorgen dat alles op punt staat.

Stap 4

Lancering & rapportering

Tijd om live te gaan! Jouw campagnes worden gelanceerd. Vanaf dit moment houden wij nauwgezet alles in de gaten en optimaliseren wij waar nodig. Vanaf dit punt houden wij jou systematisch op de hoogte van veranderingen en de resultaten die zich voordoen waarin wij 100% transparant zijn.

Veelgestelde vragen:

Eerst en vooral is het belangrijk om te weten dat Instagram ook onderdeel is van Facebook. Om advertenties te plaatsen op beide platformen wordt er gebruik gemaakt van één dezelfde tool, namelijk Facebook Business Manager. Via deze weg kan jij ook adverteren op Messenger, het chat platform van Facebook.

Om te bepalen waar jij nu net moet adverteren is het belangrijk om te kijken waar jouw doelpubliek nu juist aanwezig is. Het is perfect mogelijk dat deze zich op beide platformen actief bevinden, echter is het belangrijk om rekening te houden met het feit dat content op Instagram anders wordt bekeken dan op Facebook. Alsook is er een duidelijk leeftijd- en interesseverschil op beide platformen, hierop afstemmen is dus de boodschap.

Het is vrij moeilijk om hier een vast bedrag op te kleven. In principe kan adverteren al van start gaan via ons met een paar honderd euro per maand, afhankelijk van de doelstellingen natuurlijk. Bent u niet zeker of er met jouw budget kan gewerkt worden? Geef ons een seintje en wij bekijken de mogelijkheden met jou.

Vanaf dat het startschot wordt gegeven en de doelstellingen zijn bepaald worden er doorgaans zo’n 10 werkdagen* gerekend om een campagne uit te denken en op te bouwen.

*Dit is slechts een tijdsindicatie. Afhankelijk van de grootte, moeilijkheidsgraad en het al dan niet voorzien van content kan dit meer tijd in beslag nemen.

Absoluut! In overleg bekijken wij in hoeverre deze geschikt zijn om te gebruiken in de campagne. Zo zijn wij er zeker van dat de content optimaal is voor het behalen van de vooropgestelde doelstellingen en dat deze social media proof zijn. Toch graag nieuwe content gehad voor jouw campagnes? Geen probleem. Bekijk alvast hier wat onze designers jou kunnen bieden.

Anderen deden het jou al voor:

Nood aan content of grafisch design?

Advertentieplannen?

Vertel ze ons en wij helpen jou doorheen al de drukte.

FAQ: