Betonal

We kennen ze allemaal wel, dé bouwbeurs van België: Batibouw.

Een periode waar veel bouwbedrijven naar uitkijken en voor velen de beste periode van het jaar is. Als je dan eenmaal hebt besloten om de investering te maken om aanwezig te zijn op de beurs blijft er slechts 1 vraag over:

Hoe haal ik het onderste uit de kan?

+
Website bezoekers
+
Mensen bereikt
+
Weergaven

Samen met Betonal gingen wij rond de tafel zitten en kwamen wij met een plan om voor-, tijdens- en na Batibouw campagnes te voeren op sociale media door gericht data te gebruiken om zo de juiste mensen aan te spreken.

In eerste instantie kondigde we Betonal’s aanwezigheid op de beurs aan. Dit werd opgemerkt door enkele tientallen duizenden mensen.

 

Vervolgens creëerde we korte video’s en werden deze getoond aan mensen die fysiek aanwezig waren op de beurs zelf. Snackable content is key, want mensen moeten in alle drukte lang genoeg kijken om aan de voorwaarden te voldoen om hen nadien opnieuw te kunnen bereiken.

 

Eens dag 1 van de beurs was afgelopen gingen wij aan de slag met de reeds verzamelde data. Zo zorgde wij er voor dat wanneer mensen verbonden waren met wifi (wat aanwijst op een vertrouwde omgeving), zij nieuwe advertenties kregen te zien die hen naar de juiste pagina’s op de website brachten om in alle rust meer informatie en details te ontdekken.

Om onze efficiëntie op Batibouw te verhogen zochten we een manier om meer volk naar onze stand te leiden. Samen met Lighted hebben we verschillende advertentiecampagnes uitgewerkt voor Facebook & Instagram. Deze campagnes werden voor-, tijdens- en na Batibouw weergegeven bij een geselecteerd doelpubliek. Batibouw was mede hierdoor een succes met veel bezoeken op onze stand. Regelmatig kregen we te horen dat mensen nieuwsgierig waren omwille van een Facebook advertentie. Bedankt!
Xavier Haegeman
Zaakvoerder

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?